«З’їж суперфуд і буде тобі щастя!» – мабуть, десь так уявляють собі українці ефект від трендового слова «суперфуд», який заполонив наші магазини, Instagram та Facebook.
При слові «суперфуд» на думку одразу спадають екзотичні продукти: перуанський фізаліс, асаї і насіння Чіа ?
Що ж таке таке «суперфуд» насправді?
Насправді, немає наукового терміну «суперфуд». Це, швидше, витівки маркетологів та рекламних компаній 🙂 Так називають харчові продукти, які містять високу концентрацію корисних речовин у своєму складі: вітамінів, мінералів, харчових волокон та ін.
Вважається, якщо вживати такі продукти 2 рази в тиждень можна уникнути багатьох проблем зі здоров’ям та лишатися красивими набагато довше.
А як на рахунок українських суперфудів?
До цієї категорії можемо, також, віднести горіхи, рибу, нерафіновану оливкову, лляну, кукурудзяну олії, ламінарію, броколі, буряк, сухофрукти та сушені овочі і ще багато звичних для нас продуктів.
Чи могли б подумати наші бабусі, що колись, звичайний буряк чи гарбуз, якими частенько підгодовували домашню худобу буде називатись чужим модним словом «суперфуд»! 🙂
До речі, в ЄС заборонено використовувати цей термін на упаковках, через відсутність виразного та науково доведеного визначення.
За підсумками Британської асоціації дієтологів, 61% британців купували певну їжу тільки тому, що на ньому було слово “Суперфуд”. Більше того, стаття про такі продукти у британській “Вікіпедії” розпочинається зі слів “маркетинговий термін”.
Це ми до чого?
Не забувайте про українські продукти у гонитві за новим та трендовою та екзотичною суперїжею.
І також, пам’ятайте, що у нас в Erdkraft найкращі супер-сушені овочі, багаті поживними речовинами та неймовірно хрусткі і смачні!