Природне брендування

    Manager Brand

    Всі ми з дитинства звикли до бананів, цитрусових тощо, на яких була наклейка, яка містила інформацію про виробника та постачальника. Сьогодні Європа пропонує відмовитися від цих стикерів на користь лазерного маркування. Цей процес називається природне брендування (брендування — нанесення логотипу). Застосування цього методу знижує потребу приблизно у 200 км наклейок і це лише для авокадо в магазинах однієї торгової мережі. Природне брендування почали саме з авокадо та батату (солодка картопля), тому як це продукти, з яких перед вживанням видаляють шкірку та наліпки з них дуже швидко відклеюються.

    Лазер використовують, щоб прибрати пігмент в певних ділянках кори фрукта або овочу, тобто висвітлити.  На кожному бататі чи авокадо лазером друкують назву продукту, країну походження і номер. Продукти піддаються впливу дуже яскравого світла, в результаті пігменти випаровуються, і залишається слід.  Вплив дуже делікатний, розробники методу запевняють, що напис не проходить крізь шкірку продукту та не впливає на смак та аромат. До речі, у випадку з цитрусовими, лазер безсильний — напис зникає через кілька годин після нанесення через унікальну здатність відновлення.

    Природне брендування дає можливість знизити кількість поліетилену, який використовується для упаковування овочів та фруктів. А це тисячі кілометрів непотребу у вигляді плівки та пакетів. Часто поліетилен дає змогу збільшити строк придатності продукту, але бувають випадки, коли він недоречний та без нього можна обійтися. Не має логіки купувати огірки, перець, картоплю, запаяні у поліетилен, адже нанесення напису лазером зменшує кількість поліетилену, який засмічує нашу планету та призводить до екологічних катастроф.

    Серед покупців природне брендування знайшло схвальний відгук – ще один важливий крок у бік здорової екології.

    Взагалі установка лазерного маркування дуже дорога, але вона окупається за рахунок економії на липкій стрічці (вищезгадані тисячі кілометрів), запобігання утворення відходів та значне зниження викидів парникових газів. В результаті торгова мережа лише виграє як у фінансовому плані, так і серед конкурентів виділяється як прихильник чистого довкілля шляхом зменшення виробництва поліетиленового непотребу.