Чи готові Ви заплатити удвічі більше за капусту якщо побачите на ній надпис “ECO” або “ORGANIC”?
Як свідчать останні опитування та дослідження поведінки покупців – ТАК! Швидше за все, ви це зробите 🙂
Більше 55% покупців у різних країнах готові платити більше за продукти з лейблами “organic” та “eco”.
Дійсно, корисні “еко-продукти” заполонили наш ринок, проте, насправді далеко не всі з них мають відношення до справжньої екологічно чистої та органічної продукції.
Якщо охарактеризувати оганічну продукцію:
- Вирощена і виготовлена без використання ГМО та їх похідних
- У ній немає хімічно синтезованих консервантів, барвників, ароматизаторів, стабілізаторів і загусників
- Виготовляється без використання шкідливих технологій
- Вирощена без використання хімічно синтезованих пестицидів, добрив та іншої агрохімії
- В органічному тваринництві заборонено використання антибіотиків, гормонів та стимуляторів росту.
Якщо говорити про екологічно чисті продукти – то тлумачення частково схоже, проте також, при виготовленні такої продукції застосовуються технології, з мінімальним негативним впливом на навколишнє середовище.
Ми в Erdkraft, поки що, не використовуємо приставок “еко” та ін., проте, ми повністю впевнені у якості та екологічності нашої продукції!
Навідміну від деяких інших виробників, ми принципово не використовуємо жодних консервантів, барвників та ароматизаторів при виробництві наших сушених овочів.
Всю сировину ми самостійно відбираємо за жосткими критеріями – лише екологічно чисті та сертифіковані овочі та фрукти.
Корисні “еко”-продукти – це не лише про наліпки і маркетинг, це також особливі принципи ведення бізнесу, жосткі умови до якості сировини, постійний контроль готової продукції та особливий рівень свідомості по- відношенню до нашої планети.